2012. február 4., szombat

Go east 5 - iszapömlés


Tegnap valahogy nem voltam jól, nem volt semmi különösebb bajom, csak fáradt voltam, fáztam és hazafelé már majdnem beszóltam a sofőrnek, aki teljesen random nyomogatta a dudát, ráadásul béna volt, eltévedt és 20 percet késett.
A szállodában első dolgom volt beállni a zuhany alá, ami rendbe is vágott teljesen. Néha a víz egészen langyosra hűlt, amin meglepődtem, mert nem szokott, de nem esett rosszul. Miután végeztem, bekapcsoltam a laptopot, hogy én akkor most kihasználom az engedélyezett napi 2 órás internet keretet. Kb félóra múlva jött egy áramszünet, persze az aksi nem volt a gépben, ki is kapcsolt azonnal. Visszakapcsoltam, 3 perc múlva újra ugyanez, de volt egy kis ingadozás előtte, úgyhogy volt időm betenni az aksit. Ezután még 8-10 áramingadozás/áramszünet volt. Letöltöttem a kedvenc sorozatom legújabb részét és elmentem fogat mosni. Ahogy megnyitottam a csapot, valami irtózatos színű trutyi jött belőle, barna, aztán barnás-vörös, aztán fekete. Az állaga is inkább iszapszerű volt. Borzalom, ahogy kinézett! gyorsan befejeztem a fogmosást, bementem a fényképezőgépért, gondoltam, ezt meg kell örökíteni, mielőtt bárkinek is szólok. Mire beértem, már kopogtak is, housekeeping, valami gond van a facility-vel, nyissam ki. Az a nő állt az ajtóban, akitől előző este elkértem a hitelkártyáját. Kérte, hogy 5 percen át folyassam a vizet, később visszajön. Amikor kiment, akkor készítettem ezeket a képeket.



A hölgy, ahogy ígérte, visszajött 3 percen belül, megnézte, folyassam még 10 percig-15 percig, visszajön. Mivel 20 percig nem jött, elzártam és lefeküdtem filmet nézni. Abban a percben kopogtak. Két úr jött, hoztak még ásványvizet, ne tisztálkodjak most csapvízzel. Oké, vissza a filmhez. 2 percen belül megint jött a hölgy, ó, hát elzártam a vizet?! Hát igen, miután 20 perc alatt teletermelte gőzzel a szobát úgy, hogy maximumon ment a légkondi, bizony elzártam. Szólt, hogy most elzárják a vizet, kb félóráig nem lesz víz, készüljek fel. Kb 10 perc múlva hívtak a recepcióról, hogy tájékoztassanak a vízproblémáról. Újabb 10 perc múlva visszajött a hitelkártyás hölgy, megnyitogatta a csapokat és miután mindenhonnan tiszta víz jött, nekiállt kitakarítani a fenti dzsuvát a mosdóból és a zuhanyzóból. Az értékesítési igazgató, igen, személyesen. Ott guggolt a lábaimnál és törölte a fekete iszapot. Mint mondta, nem hagyja, hogy a vendégei ilyen körülmények között aludjanak. Miután végzett, végre lefekhettem, akkor már volt vagy 10 óra (ma meg - szombat ide vagy oda - munka). Persze 5 perc múlva kopogott, hozott egy új kilépőt, mert az előző iszapos lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése