2012. február 2., csütörtök

Go east 4 - koktélparti


A tegnapi nap nagyon jó volt, a forgalom sem volt vészes és végre sikerült tehenet fényképeznem! Igaz, kicsit elmosódottka, de felismerhető.


A hazaúton 5 vagy 6 tehenet láttunk, de olyan jól haladt a forgalom, hogy csak ezt az egyet volt esélyem lefotózni. Cserébe az egyik piros lámpánál végignézhettük, ahogy egy indiai férfi lábat mos a parókabolt előtt.


Este a szálloda vezetősége meghívott minket egy koktélpartira. A szokásos koktélokon felül volt sör, bor és rengetegféle étel. Többségük nagyon csípős volt, de nagyon finom! A kedvencem a szezámos-chilis rák volt, de volt csirke is, spenótos-chilis-masalás gombóc, kolbászka, stb. Aggódtam egy kicsit, hogy az én magyar ételekhez szokott gyomrom mit szól majd ehhez a sok jóhoz, de a jelek szerint neki is tetszett. Az est fénypontja viszont nem az étel volt, hanem az, amikor felbuzdulva a sous chef-től és a vezérigazgatótól kapott névjegykártyán (és a néhány pohár boron), odamentem az értékesítési igazgatóhoz és kértem tőle is egy hitelkártyát. A következő percekben értettem meg igazán, mit érezhetett az a szerencsétlen csinovnyik, mikor nyakon tüsszentette az előtte ülőt.

3 megjegyzés:

  1. Miért nem műkődik egyik videó sem?:(

    VálaszTörlés
  2. Szia, nem tudom, nekem sem megy valamiért, megpróbálom ide feltölteni közvetlenül, csak elég nagy...

    VálaszTörlés
  3. Elvileg most működnie kell, az első túl nagy volt, azt linkeltem, a lábmosósat pedig feltöltöttem közvetlenül :-)

    VálaszTörlés